Rate this post

Jak prawidłowo korzystać ze słów kluczowych w pozycjonowaniu?

Niegdyś dla wyszukiwarek Google najważniejsza była po prostu ilość słów kluczowych, więc te artykuły, które zawierały ich najwięcej, automatycznie lądowały na najwyższych pozycjach w wynikach wyszukiwarek. Rozwój algorytmów i skupienie się na hamowaniu i blokowaniu nieuczciwych działań oraz karaniu tych, którzy z nich korzystają, doprowadził do unowocześnienia działania Google. W tym momencie dla wyszukiwarek ważniejsze staje się to, by słowa kluczowe były wplatane w treści naturalnie i by do nich pasowały. Jakość stała się ważniejsza od ilości, więc to ona zapewnia teraz skuteczne pozycjonowanie stron Poznań.

Nigdy nie należy zbyt mocno trzymać się takich działań marketingowych, które być może kiedyś dobrze działały, ale teraz mogą okazać się mało skuteczne. Przesadne nasycenie artykułu słowami kluczowymi nie jest dobrym pomysłem. W tym momencie, gdy treści zostaną przeładowane identycznymi lub zbliżonymi do siebie frazami i sformułowaniami, Google otrzyma jasny sygnał, że strona może być spamem i że przekazuje ona treści, które nie będą atrakcyjne i wartościowe dla Internauty. Takie strony spadają w wynikach wyszukiwania na łeb i szyję. Momentalnie są w stanie utracić to, na co pracowały latami.